donderdag 15 mei 2008

Tekst van de vrienden

Seppo,

Mieneman, zo ne goeie kerel.

Uniek zijn is er niets tegen, Seppo is specialer dan dat.

Een dikke vriend van iedereen. Een ware vriend,

Wat we nu nog harder beseffen.


Een lach elke dag en vaak zorgde hij voor de onze.

Platliggen van het lachen kon je bij hem letterlijk nemen.

Altijd was hij er en zal hij er zijn.

Hij deed zijn goesting, was zichzelf

Zo was Seppo


Veel herinneringen delen we;

flauwe mopjes

Paprika chips met ribbels

de slogans:

Save water drink beer!

Of

Je moet niet dronken dat ik denken ben!

Niet meer rijden op toog hoeren!

Qu’est-ce que tu en Qu’est-ce que open !


Plotselinge kopjeroluitbarstingen

of festivalhoedjes die zijn hoofd sieren.


Nooit meer een partij zuipen

Seppo

Slaapkop

Pitzak!

Konden we jou nu nog maar wakker maken

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dit heeft hij voor mij en meschien ook voor anderen mensen gespeelt ik zal het missen nu hoor ik geen muziek meer maar ik voel da diep in mijn hart zal hem missen

Anoniem zei

zoveel keren da ge op da ding speelde en nie te vergeten de piano, altijd maar aant praten da ge op een vleugelpiano wilde spelen. in dees leven hebt ge da nie kunne doen, ma int leven da ge nu hebt ga ge al u dromen kunne waar maken. seppo kameraad, nie alleen ik mis u hard er zijn der nog vele meer. we elkaar steunen om der over te geraken!